فرشته کوچولوی ماالینافرشته کوچولوی ماالینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

الینافرشته کوچولوی مامان وبابا

چهل روز به یاد ماندنی باالیناخانم

1391/5/24 2:15
703 بازدید
اشتراک گذاری

آره مامانی دقیقا25فروردین چهل روز شد که باهم هستیمتشویق

مامانی هنوز خیلی بی قراری ولی خداراشکر یکم بهتر شدی.دیگه خوشگل خانم من بزرگتر شده دارم این روزا باهات تمرین میکنم بگی آقاچندبارهم روی شکم گذاشتمت دوست داریلبخند.این روزاحسابی با باباجونت جینگ شدی باهات بازی میکنه خندتو در بیاره.راستی عزیز مامانی یادم رفت بگم زمانی که دنیااومدی 3کیلو200داشتی یک ماهگیت شدی 3کیلو700کلامامان جون کم وزن زیاد میکنی ولی خداراشکر سالمی خاله ریزه مامانی قوربونت بره الهی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

راضیه مامان محیا جون
24 مرداد 91 3:03
عزیزم چه ملوسی خانمی
با اجازه لینکتون میکنم


سلام ممنون بازم به ماسر بزنید
مریم--------❤
24 مرداد 91 12:27
سلام ماشالله نی نی تون خیلی نازهلینکتون کردم خوشحال میشم لینکن کنین


سلام عزیزم نظر لطفتونه ممنون که به ماسرزدیدحتمااگه شمااجازه بدیدلینکتون می کنیم.
مریم--------❤
24 مرداد 91 12:28
مباااااااااااااارکهههه
بابای مهدیار
25 مرداد 91 14:23
سلام
لطف کرده بودین لینک کردین. اومدم هم تشکر کنم هم وبلاگ قشنگتونو ببینم.
روزای خوبی با خانواده داشته باشین
خدا نگهدار


سلام ممنون از لطفتون وتشکر از اینکه به ماسر زدید.باآرزوی بهترین هابرای خانواده محترمتان.